Allianz ponudio redizajnirani kasko proizvod!

Nakon liberalizacije, kojom su uveli individualni pristup u izračun premije osiguranja od automobilske odgovornosti, Allianz je napravio novi iskorak na tržištu automobilskih osiguranja potpunim redizajnom kasko programa, kojim je proširio ponudu i klijentima pružio puno veći izbor. Novi kasko program Allianza na tržištu je tjedan dana, a predstavljen je u utorak u prostorijama Allianzova procjenilišta.

Nova lepeza kasko proizvoda prilagođena je individualnim potrebama različitih klijenata te na hrvatsko tržište uvodi novitete u vidu najširih pokrića po principu osiguranja od svih rizika, uz mogućnost 25 posto niže premije za klijente kojima je sigurnost na prvome mjestu te su spremni sami pokriti manje, estetske štete, odnosno sudjelovati s određenim iznosom u pokriću. Novi proizvod predstavili su Slaven Dobrić, član Uprave Allianza Zagreb, i Krunoslav Ormuž, asistent na Katedri za motore i vozila zagrebačkog Fakulteta strojarstva i brodogradnje.

 

Ormuž je prezentirao statističke podatke koji pokazuju da je starost voznog parka u  Hrvatskoj 11, 8 godina, kad su osobna vozila posrijedi, a kad se gleda ukupna starost svih vozila, tada se brojka penje na 12,6 godina. U prosjeku se na hrvatskim cestama vozi Opel Astra, Golf trojka ili četvorka te Renault Clio. Pri kupnji automobila presudna je cijena, a ne sigurnosni aspekt. Ipak, statistike pokazuju da je iz godine u godinu sve manji broj smrtno stradalih u prometu, što zbog oštrijih kazni u prometu, što zbog znatnog porasta svijesti vozača o sigurnoj vožnji.

 

"Broj kasko osiguranja iz godine u godinu u Hrvatskoj pada jer pada i broj novih vozila. U 2013. sklopljeno je 276.669 polica kasko osiguranja, a prosječna je premija iznosila je 2205 kuna. Još 2008. polica kasko osiguranja bilo je 374.781, a prosječna cijena im je bila 2966 kuna. Uz ovakvo kasko osiguranje kakvog imamo danas, mi osiguratelji već godinama gubimo. Zaračunata premija u 2013. iznosila je 662,8 milijuna kuna, a štete 617, 4 milijuna kuna, što znači da je omjer  likvidirane štete i premije 93,2 posto. Drugim riječima, imate proizvod na kojem ne zarađujete i kojeg ljudi ne vole. Upravo smo iz tog razloga u Allianzu ponudili Auto+. Riječ je o kasko osiguranju koje nudi četiri proizvoda - Super kasko, Smart kasko, Auto protekt i Totalna šteta. U tom kasko programu svaki  klijent može naći optimalnu zaštitu osiguranja od svih rizika", objašnjava Slaven Dobrić.

 

Allianz je razvio i savjetodavnu web aplikaciju za bolje snalaženje u novoj kasko ponudi, a vjernim klijentima nudi do 15 posto popusta.

"Zajednički premijski sustav do liberalizacije imao je za posljedicu nerealne cijene kasko osiguranja. Kako je jedna od posljedica liberalizacije postupno spuštanje cijena obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti, tako ona za posljedicu ima i korekciju cijene kasko osiguranja. Stoga smo se vodili željom da klijentima ponudimo ono što im doista treba, uz mogućnost niže premije, a vjerujemo da će naš novi proizvod pridonijeti i održivosti kasko osiguranja", dodao je Dobrić.

 

Spomenimo još da je Allianz uveo najšira pokrića po principu osiguranja od svih rizika, što znači da su sada pokrivene i nezgodne situacije poput mačke u motoru ili oštećenje vozila zbog puknuća cjevovoda, a među proširenim pokrićima dodatno se još ističu i prtljaga te naknadno ugrađena oprema. Asistencija na cesti odsad pokriva i susjedne zemlje izvan EU, u koje hrvatski državljani najčešće putuju (BiH, Crna Gora, Srbija i Makedonija).

 

Uključuje i situacije kojih se sjetimo tek kad nam se dogode, kao što je gubitak ključeva ili pogrešno utočeno gorivo, a suradnja unutar Allianz grupe omogućuje brzu i jednostavnu reakciju kada je ona najpotrebnija. Sve police ugovorene do 31. kolovoza sudjeluju u nagradnoj igri, a korisnici MultiPlusCarda i kartica Zagrebačke banke ostvaruju  dvostruku, odnosno trostruku šansu osvojiti Volkswagen Passat, putovanje na utrku Formule 1 u Abhu Dhabi ili na utakmicu FC Bayerna u Allianz Arenu. (N. G. K.)

IZVOR: Svijet osiguranja

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS