Online kupovina osiguranja u Srbiji ima veliki potencijal

Kupovina osiguranja preko interneta u Srbiji ima potencijala, ali će se ozbiljniji razvoj i prodor takvog vida kupovine postići edukacijom građana o mogućnostima i sigurnosti online plaćanja, pokazali su rezultati istraživanja koje je sprovela istraživačka agencija Web Audience – Gemius, zajedno s osiguravajućom kućom AS Direct online osiguranje.

Najveći izazovi s kojim se osiguravajuće tvrtke u Srbiji suočavaju u prodaji svojih proizvoda putem intreneta su: strah osiguranika od nesigurnosti kupovine preko interneta, nedostatak kreditne/debitne kartice, manjak novca i neinformiranost odnosno neznanje građana da to mogu napraviti online.

Istraživaje provedeno na području Beograda i Vojvodine na uzorku od više od 2.000 ispitanika koji koriste internet, pokazalo je da 91 posto njih svakodnevno koristi internet, 8 posto nekoliko puta, a samo 1 posto koristi internet jednom tjedno.

Međutim, postotak ljudi koji kupuju putem interneta značajno je manji u odnosu na spomenute parametre. Dobiveni rezultati govore da je prosjek online kupovine tijekom 2013. godine bio samo 1 do 5 puta. Online kupci su uglavnom obrazovani muškarci između 25 i 44 godine, s prihodom više od 100.000 dinara. Iako učestalost upotrebe interneta ima određeni utjecaj na učestalost kupovine, postotak ispitanika koji kupuju putem interneta je vrlo mali u odnosu na vrijeme koje uobičajeno provode na internetu.

Izvor: Svijet Osiguranja

Zadnji put promjenjen nedjelja, 23 Mart 2014 07:58
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS